Nog dezelfde dag op 5 augustus om 18:53 uur heeft de verkoper van het bedrijf gereageerd met het volgende:
De pagina’s drukwerk heb ik uitgeprint en ga het eerst even lezen.
Morgen kom ik er graag op terug om telefonisch contact erover te hebben.
Hoe laat schikt het je om te bellen?
Fijne avond.
Hartelijke groet,
onze reactie op 6 augustus 5:48:
Beste verkoper,
Kijk eens naar het tijdstip van deze mail. Ik lig al meer dan een uur wakker van het bedrijf waar u werkt.
In tegenstelling tot de medewerkers van dit bedrijf zijn wij gewoon bereikbaar.
Maar waarover ik mij verbaas is dat dit bedrijf deze casus door een verkoper wil laten oplossen.
Wij hebben u allen gevraagd om ons schrijven door te sturen naar de directie.
Uw collega’s melden dat het probleem bekend is en dat je maar gewoon moet bijvullen.
“Het probleem is niet op te lossen” zijn de woorden van uw collega.
En nu leggen ze het balletje bij u neer.
Wat ik mij afvraag is of u “wel” bekend was met de problemen van deze baden.
En nog veel erger, dit bedrijf blijft deze baden gewoon verkopen terwijl ze weten dat er iets niet deugt.
Dit is vragen om problemen. Dit kost dit bedrijf zijn naam.
U mag mij bellen, ook al zijn wij van mening dat het voor een telefonische oplossing tussen een verkoper
en een klant nu te laat is.
Met vriendelijke groet,
Geef een reactie